මට ඔයාව මතක් වෙනව හැම මොහොතකම
හිත හදාගන්න හැදුවට බෑ එහෙම කරන්න
පොඩි සිදුවීමක් ඇති ආදරෙ තව වැඩි වෙන්න
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට

කුරුටු ගාලා මකා දමල ඔබේ ලිපිනය
දුරකථනෙන් අයින් කළත් ඔබේ අංකය....//
කථා කරන්නෑ කියලා හිතා ගත්තට
ජීවිතය තියෙන කල් මට බෑ එහෙම කරන්න
ජීවිතය තියෙන කල් මට බෑ එහෙම කරන්න

මට ඔයාව මතක් වෙනව හැම මොහොතකම
හිත හදාගන්න හැදුවට බෑ එහෙම කරන්න
පොඩි සිදුවීමක් ඇති ආදරෙ තව වැඩි වෙන්න
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට

කටකාර වචන අහගෙන හුරුවෙලා ඔබෙ හඩ
එක දවසක් ඉන්නට බෑ දුකයි මට තව...//
තැවරි තැවරි සිත වද දෙයි ඔබව දකින්න
දුර වැඩිනෑ සිත ඇත්නම් ඇවිදින් යන්න
දුර වැඩිනෑ සිත ඇත්නම් ඇවිදින් යන්න

මට ඔයාව මතක් වෙනව හැම මොහොතකම
හිත හදාගන්න හැදුවට බෑ එහෙම කරන්න
පොඩි සිදුවීමක් ඇති ආදරෙ තව වැඩි වෙන්න
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට
මම ආදරෙයි දැන් වෙනදට වැඩියෙන් ඔබට

ගායනය : නිමල් රන්ජිත්

0 Comments:

Post a Comment



Blogger Template by Blogcrowds